În cazul în care doriți anularea unei comenzi, trebuie să notificați imediat comerciantul, de preferință prin telefon, transmițând numărul comenzii.
Dacă anularea este acceptată, nu se aplică nicio taxă suplimentară de anulare. În cazul în care comerciantul refuză anularea comenzii din cauza faptului că livrarea conținutului a fost trimisa comanda nu poate fi anulată. 

Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate conform OUG 34/2014 (Conform ANPC).

În cazul în care anularea a fost solicitată la timp și Comerciantul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau re-credita debitul dumneavoastră cu suma totală în termen de până la 7 zile lucrătoare.
Comerciantul poate anula o comandă dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv imputabil platformei sale. În acest caz, vă vom transmite o notificare, dacă este cazul, și vă vom returna orice plată efectuată.

Comanda efectuata de către persoana vizată, poate fi anulata, fără nicio notificare prealabilă și fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți fata de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
a) Neacceptarea de către banca emitenta a cardului, a tranzacției, în cazul plății online;
b) Invalidarea tranzacției de către procesatorul de plăți agreat de societatea noastră, în cazul plății online;
c) Datele furnizate de către persoana vizată, pe Platformă sunt incomplete și/sau incorecte;